0
4.6 C
Olsztyn
sobota, 13 grudnia, 2025
reklama

Nowe serwisy na TKO: Sport | Nekrologi

Zawodnicy Stomilu biorą sprawy w swoje ręce. – Przegrywa ten, kto nie podejmuje walki

OlsztynZawodnicy Stomilu biorą sprawy w swoje ręce. - Przegrywa ten, kto nie...

Dosyć mamy przeciągających się, politycznych, zakulisowych i dla nas niejasnych, pozbawionych konkretnych decyzji, spotkań na linii Klub-Miasto – czytamy w jednym z oświadczeń wydanych dziś (19.01) przez graczy Dumy Warmii. Jak zapowiadają piłkarze, będą walczyć o swój ukochany klub.  

reklama

Oba oświadczenia, pod którymi podpisali się zawodnicy I-ligowego Stomilu Olsztyn, pojawiły się dziś na stronie internetowej klubu. Mimo że ostatnią rundę ekipa Dumy Warmii zamknęła z bardzo dobrą lokatą, końca problemów poza boiskiem wciąż nie widać. – Jako zawodnicy prosimy o natychmiastowe stanowisko w sprawie Klubu – piszą piłkarze, którzy mają przed sobą ważną dla drużyny z Olsztyna rundę wiosenną. Jest bowiem możliwość powalczenia o miejsce w Ekstraklasie. W tym momencie przyszłość Stomilu i przygotowania do rozgrywek stoją jednak pod znakiem zapytania, ponieważ klub nadal boryka się z poważnymi problemami finansowymi, co odczuwają także sami piłkarze (czytaj TUTAJ).

Mimo że władze klubu zalegają z wypłatami dla zawodników, sztabu szkoleniowego i innych pracowników, drużyna nie zamierza się poddawać. – Zapewniamy, że nie odpuścimy w drodze na sam szczyt – zaznaczają jej członkowie i, jak sami podkreślają w kolejnym oświadczeniu, „biorą sprawy w swoje ręce”, ponieważ zależy im na tym, aby „być fair wobec siebie, wobec kibiców i biało-niebieskich barw”.

reklama

Co proponują sami piłkarze? Aby utrzymać obecną pozycję sportową klubu, chcą prosić o wsparcie finansowe firmy, przede wszystkim z naszego regionu. – Naszym pomysłem jest objęcie patronatem finansowym jednego zawodnika klubu przez jedną firmę na okres rundy wiosennej, tj. do 30 czerwca 2016 roku – czytamy w oświadczeniu. – Razem postarajmy się zrealizować nasze marzenia. Jak to w sporcie, nie zawsze się wygrywa, ale na pewno przegrywa ten, który nie podejmuje walki. 

Pełną treść oświadczeń wystosowanych przez piłkarzy Stomilu Olsztyn znajdziesz TUTAJ.

Przeczytaj także

Zapisz się do naszego newslettera

Wysyłamy tylko najważniejsze wiadomości

reklama
Włącz powiadomienia e-mail
Wyślij maila o
0 komentarzy
Najlepsze
Najnowsze Najstarsze
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze

Jak przygotować gabinet stomatologiczny do codziennej pracy? Niezbędne materiały i akcesoria

Właściwe przygotowanie gabinetu stomatologicznego gwarantuje bezpieczeństwo i efektywność pracy.

Horyzonty Przyszłości: Prognoza Dominacji Technologii i Filamentów w Świecie Druku 3D

Technologia druku 3D dynamicznie przekształca się w pełnoprawny sektor przemysłowy i konsumencki.

Czym są opakowania typu display?

Displaye łączą funkcję ochronną z prezentacyjną.

Metody testowania wytrzymałości i odporności ubrań roboczych

Profesjonalna odzież robocza przechodzi szereg testów, aby zapewnić bezpieczeństwo i trwałość.

Okulary przeciwsłoneczne w górach – jak chronić oczy na dużej wysokości?

Silne nasłonecznienie, odbicie promieni słonecznych od śniegu i zwiększone promieniowanie UV stwarzają ryzyko uszkodzeń oczu.

Indywidualny projekt domu – od pomysłu do realizacji

Indywidualny projekt domu to spersonalizowany proces tworzenia przestrzeni mieszkalnej, dopasowany do konkretnych potrzeb.

Sprawy rozwodowe a wywiad gospodarczy w biznesie

Wywiad gospodarczy pozwala uporządkować fakty, zweryfikować informacje i przygotować dowody

Świąteczne zakupy w Intermarché Olsztyn. Zabawki, dekoracje, słodycze i gotowe specjały na świąteczny stół

Przedświąteczne zakupy w jednym miejscu. Intermarché Olsztyn z ofertą świąteczną.

Najczęstsze błędy przy zabezpieczaniu ładunku i jak ich unikać?

Nieprawidłowe zabezpieczenie ładunku generuje straty finansowe i obniża zadowolenie klientów.

Pomysły na prezenty, które trafią w serce każdego pasjonata rolnictwa

Świat rolnictwa oferuje zaskakująco wiele praktycznych i inspirujących propozycji.
reklama
reklama