0
2 C
Olsztyn
wtorek, 16 grudnia, 2025
reklama

Nowe serwisy na TKO: Sport | Nekrologi

Znana sieć otworzyła kolejny sklep w Olsztynie

OlsztynZnana sieć otworzyła kolejny sklep w Olsztynie

Sieć Aldi otworzyła dziś rano (4 grudnia) swój drugi sklep w Olsztynie. To dopiero początek ekspansji marki w tym regionie – w najbliższym czasie planowane są kolejne otwarcia. Czym wyróżnia się nowy Aldi i jakie niespodzianki czekają na klientów?

reklama

Nowoczesny koncept i lokalne udogodnienia

Nowy sklep Aldi zlokalizowany jest przy ulicy Sielskiej 36C, w pobliżu parku handlowego. Placówka o powierzchni około 1000 m² została zaprojektowana zgodnie z nowym konceptem wizualnym sieci, którego głównym motywem jest świeżość – zarówno w wyglądzie sklepu, jak i w prezentacji asortymentu. Dodatkowe udogodnienia dla klientów obejmują krajalnicę do chleba, małe wózki dla dzieci oraz przestronny parking.

Na klientów odwiedzających sklep w dniu otwarcia czekają degustacje specjalnie wyselekcjonowanych produktów, w tym serów, wędlin oraz słodyczy dostępnych tylko w Aldi. Zgodnie z zapowiedziami Kingi Abramik, Kierownika Sprzedaży Aldi w Polsce, w kolejnych tygodniach funkcjonowania placówki planowane są akcje promocyjne, w których do zdobycia będą bony zakupowe o wartości 100 zł, podała eska.olsztyn.pl.

reklama

Intensywna ekspansja sieci w Olsztynie

Rok 2024 to czas dynamicznego rozwoju sieci Aldi w Polsce. Nowo otwarty sklep przy ul. Sielskiej jest 12. placówką w województwie warmińsko-mazurskim i 347. w całym kraju. W Olsztynie do tej pory działał jeden sklep przy ul. Bartąskiej, a w najbliższym czasie otwarte zostaną kolejne dwa: na początku grudnia przy ul. Bałtyckiej 153, a później przy ul. Bajkowej.

Godziny otwarcia i misja marki

Nowa placówka przy ul. Sielskiej otwarta jest od poniedziałku do soboty w godzinach 6.00-22.00, a w niedziele handlowe od 9.00 do 20.00. Aldi zadbało o potrzeby różnych grup klientów, wprowadzając między innymi „ciche godziny” – specjalny czas zakupów, podczas którego w sklepie zmniejszany jest poziom bodźców takich jak dźwięki czy światło.

Wzrost liczby sklepów w regionie potwierdza, że marka zyskuje na popularności i chce być bliżej lokalnych społeczności.

źródło: eska.olsztyn.pl

Przeczytaj także

Zapisz się do naszego newslettera

Wysyłamy tylko najważniejsze wiadomości

reklama
Włącz powiadomienia e-mail
Wyślij maila o
0 komentarzy
Najlepsze
Najnowsze Najstarsze
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze

Bransoletki męskie – jak je nosić i z czym łączyć?

Coraz więcej panów sięga po dodatki, które podkreślają ich styl i charakter.

7 pomysłów na prezent pod choinkę dla niej

Kup coś, co wywoła uśmiech i zainspiruje.

Migracja do Shopify krok po kroku – o czym powinieneś wiedzieć?

Ważne jest zachowanie odpowiedniej kolejności działań.

Czy używany iPhone 15 Pro to rozsądny wybór dla wymagających użytkowników?

Zakup smartfona z najwyższej półki nie zawsze musi oznaczać sięganie po fabrycznie nowy egzemplarz.

Jaki prezent na święta przygotować własnoręcznie?

Dlaczego warto postawić na upominki bożonarodzeniowe zrobione samodzielnie.

Jak przygotować gabinet stomatologiczny do codziennej pracy? Niezbędne materiały i akcesoria

Właściwe przygotowanie gabinetu stomatologicznego gwarantuje bezpieczeństwo i efektywność pracy.

Horyzonty Przyszłości: Prognoza Dominacji Technologii i Filamentów w Świecie Druku 3D

Technologia druku 3D dynamicznie przekształca się w pełnoprawny sektor przemysłowy i konsumencki.

Czym są opakowania typu display?

Displaye łączą funkcję ochronną z prezentacyjną.

Metody testowania wytrzymałości i odporności ubrań roboczych

Profesjonalna odzież robocza przechodzi szereg testów, aby zapewnić bezpieczeństwo i trwałość.
reklama
reklama