4.3 C
Olsztyn
czwartek, 5 grudnia, 2024
reklama

Znana sieć otworzyła kolejny sklep w Olsztynie

OlsztynZnana sieć otworzyła kolejny sklep w Olsztynie

Sieć Aldi otworzyła dziś rano (4 grudnia) swój drugi sklep w Olsztynie. To dopiero początek ekspansji marki w tym regionie – w najbliższym czasie planowane są kolejne otwarcia. Czym wyróżnia się nowy Aldi i jakie niespodzianki czekają na klientów?

Nowoczesny koncept i lokalne udogodnienia

Nowy sklep Aldi zlokalizowany jest przy ulicy Sielskiej 36C, w pobliżu parku handlowego. Placówka o powierzchni około 1000 m² została zaprojektowana zgodnie z nowym konceptem wizualnym sieci, którego głównym motywem jest świeżość – zarówno w wyglądzie sklepu, jak i w prezentacji asortymentu. Dodatkowe udogodnienia dla klientów obejmują krajalnicę do chleba, małe wózki dla dzieci oraz przestronny parking.

Na klientów odwiedzających sklep w dniu otwarcia czekają degustacje specjalnie wyselekcjonowanych produktów, w tym serów, wędlin oraz słodyczy dostępnych tylko w Aldi. Zgodnie z zapowiedziami Kingi Abramik, Kierownika Sprzedaży Aldi w Polsce, w kolejnych tygodniach funkcjonowania placówki planowane są akcje promocyjne, w których do zdobycia będą bony zakupowe o wartości 100 zł, podała eska.olsztyn.pl.

Intensywna ekspansja sieci w Olsztynie

Rok 2024 to czas dynamicznego rozwoju sieci Aldi w Polsce. Nowo otwarty sklep przy ul. Sielskiej jest 12. placówką w województwie warmińsko-mazurskim i 347. w całym kraju. W Olsztynie do tej pory działał jeden sklep przy ul. Bartąskiej, a w najbliższym czasie otwarte zostaną kolejne dwa: na początku grudnia przy ul. Bałtyckiej 153, a później przy ul. Bajkowej.

Godziny otwarcia i misja marki

Nowa placówka przy ul. Sielskiej otwarta jest od poniedziałku do soboty w godzinach 6.00-22.00, a w niedziele handlowe od 9.00 do 20.00. Aldi zadbało o potrzeby różnych grup klientów, wprowadzając między innymi „ciche godziny” – specjalny czas zakupów, podczas którego w sklepie zmniejszany jest poziom bodźców takich jak dźwięki czy światło.

Wzrost liczby sklepów w regionie potwierdza, że marka zyskuje na popularności i chce być bliżej lokalnych społeczności.

źródło: eska.olsztyn.pl

Zapisz się do naszego newslettera

Wysyłamy tylko najważniejsze wiadomości

0 komentarzy
Najlepsze
Najnowsze Najstarsze
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Polecane