Zarządzanie informacjami o produktach może często przypominać poruszanie się po labiryncie arkuszy kalkulacyjnych, różnych systemów oraz baz danych. Jednak PimCore zmienia zasady gry. Intuicyjny interfejs, duża elastyczność i architektura open-source. Możesz zapomnieć o poczuciu zagubienia, bo teraz dane będą na wyciągnięcie Twojej ręki — wszystkie dostępne w ramach jednego systemu. Więcej na ten temat znajdziesz na: https://www.advox.pl/pimcore-development-pl
Co to jest PimCore?
Zasadniczo PimCore został zaprojektowany w celu usprawnienia całego cyklu życia informacji o produkcie — od danych marketingowych po techniczne. Jego charakter open-source eliminuje ciężar kosztów licencjonowania, dzięki czemu jest dostępny dla firm każdej wielkości, wychodząc naprzeciw potrzebom małych startupów czy globalnych przedsiębiorstw. Korzyści wykraczają jednak znacznie dalej poza przystępność cenową.
Jest to rozwiązanie, które pozwala na gromadzenie nieograniczonej ilości danych produktowych w ramach jednego systemu. Pozwala również na dowolne ich katalogowanie, co ułatwia zarządzanie informacjami w branży eCommerce. PinCore umożliwia również sprawne wyszukiwanie potrzebnych danych, przyspieszając codzienne zadania. Jest też intuicyjny i łatwy w obsłudze, a to głównie zasługa funkcji „przeciągnij i upuść” (ang. drag&drop).
Chcesz zintegrować PimCore z zewnętrznymi oprogramowaniami? Dzięki komunikacji przez API jest to możliwe. Wybrany software house pomoże Ci połączyć go z ERP, WMS czy CMS. Pim gwarantuje łączność z różnymi źródłami danych niezależnie od formatu plików. Umożliwia ich importowanie i eksportowanie, gromadząc wszystkie zebrane informacje w jednym miejscu.
Poznaj wszystkie dostępne narzędzia PimCore
Poza podstawowym narzędziem PIM (Product Information Management), czyli zarządzaniem danymi produktowymi, dostępne są również:
- DAM (Digital Asset Management) — zaawansowane funkcje zarządzania zasobami cyfrowymi, takimi jak obrazy, filmy czy grafiki.
- DXP (Digital Experience Platform) — platforma do zarządzania doświadczeniem cyfrowym, umożliwiająca firmom tworzenie spersonalizowanych, bogatych w treść doświadczeń dla swoich użytkowników.
- MDM (Master Data Management) — pozwalające na zarządzanie danymi podstawowymi firmy, czyli kluczowymi informacjami o produktach, klientach, pracownikach czy dostawcach.
- CDP (Customer Data Platform) — platforma umożliwiająca gromadzenie, zarządzanie i wykorzystywanie danych klientów z rozmaitych źródeł.
Powyższe narzędzia doskonale sprawdzają się w branży eCommerce. PimCore może przyczynić się do optymalizacji procesów biznesowych, oszczędności czasu pracowników i tym samym — poprawy wyników sprzedażowych.
Prawidłowe wdrożenie wymaga jednak kilku niezbędnych elementów. Dlatego warto, by nad całym procesem czuwał doświadczony software house, np. specjaliści z Advox Studio. Jest to poznańska firma, która posiada bogate portfolio rozwiązań dla branży eCommerce. Traktuje też swoich klientów jak pełnoprawnych członków zespołu, więc możesz być pewien, że plan działania będzie szyty na miarę Twojego sklepu internetowego.