27 C
Olsztyn
poniedziałek, 27 maja, 2024

Lody Bolero: szacun dla tradycji i wspomnień

Każdy z nas ma swoje ukochane wspomnienia smaków z dzieciństwa. W naszym regionie te smaki nabrały wyjątkowego wyrazu dzięki lodom Bolero. Ich pyszny smak towarzyszy nam już od blisko 40 lat. To nie tylko kanapka lodowa, to klucz do naszych sentymentalnych podróży w czasie.

Kiedy wspominamy tamte czasy, przenosimy się w magiczną podwórkową krainę pełną przygód. To były czasy, kiedy place zabaw stawały się arenami najśmielszych porywów wyobraźni, a skakanka była kluczem do krainy marzeń. Podczas gry w gumę, w kapsle czy w chowanego, lody Bolero były jednym z głównych bohaterów naszych beztroskich chwil.

– Od niemal 40 lat nasza marka jest symbolem smaku dzieciństwa, smaku, który przenosi nas w sentymentalne podróże do przeszłości – mówi Remigiusz Narkowicz, Prezes Zarządu spółki Bolero Premium, producenta kultowych lodów.

Lody Bolero to nie tylko kultowy smak. To także talizman naszej młodości. Wspominając skoki na skakance, grę w kapsle czy w klasy nieodłącznie wracamy do obrazów, gdzie lody te były symbolem radości i ochłody w letnie dni. Wszystko to sprawia, że smakują one nie tylko słodko, ale także sentymentalnie.

– Dziękujemy mieszkańcom Olsztyna i Białegostoku oraz całego regionu Warmii, Mazur i Podlasia, że są z nami przez te wszystkie lata. To wsparcie i lojalność motywują nas do doskonalenia naszych produktów – podkreśla Remigiusz Narkowicz. – Dlatego z radością w tym sezonie wprowadziliśmy nowość – lody Bolero o smaku słonego karmelu. Wierzymy, że smak utrzymany w duchu tradycji naszych lodów, przypadnie naszym klientom do gustu.

Dziś, gdy na jordankach radośnie szaleje kolejne pokolenie, my wciąż możemy delektować się tym samym smakiem, który towarzyszył nam, rodzicom, kiedy byliśmy w ich wieku. To piękny sposób na kontynuację wartościowej tradycji regionalnej.

– Z dumą dzielimy się z Wami historią naszej marki, która przez blisko 40 lat towarzyszy nam wszystkim w chwilach radości i… ochłody – uśmiecha się Remigiusz Narkowicz. – Od 40 lat lody Bolero mają recepturę opartą na najwyższej jakości składnikach, w tym maśle i mleku. To gwarancja ich wyjątkowego smaku, który docenia już kolejne pokolenie.

Na kultowości wspomnień z dzieciństwa oparta jest nowa kampania reklamowa lodów Bolero. Wziął w niej udział słynący z kultowych tekstów filmowych Michał „Misiek” Koterski.

Ciekawostką jest, że zdjęcia do kampanii reklamowej realizowano na Warmii: w Olsztynie i w gminie Purda. Stoi za nią olsztyńskie Studio Gravite, które od lat bierze pod opiekę lokalne marki.

Bo lody Bolero to polska marka lokalna, z historią sięgającą blisko czterech dekad. Dlatego reklama nawiązuje do warmińskiego stylu życia, gdzie balans pracy i wypoczynku przybiera wymarzone proporcje.

Nie każdy region ma szczęście posiadać w menu lody, które potrafią przenosić do beztroskiego świata dzieciństwa.

Zajrzyj na socjale kultowych lodów:

https://www.facebook.com/lodybolero

https://www.instagram.com/lody_bolero/